7 december 2009

Nog 15 dagen

De kriebels

Het begint aardig te kriebelen in mijn buik. Nog maar 15 dagen te gaan voor het echte optreden. Maar o, o, wat hebben we een lol met elkaar. Het lijkt bijna semi professional te worden. De teksten zitten er goed in. Het op en af gaan begint een geheel te vormen. Ik wacht met spanning af hoe het decor er uit ziet en dan wordt het eggies. De decor bouwers hebben knetter hard gewerkt en ik geef hen hierbij een flink compliment. Het zal voor hen ook wel een uitdaging zijn geweest maar toch, in een drukke periode als deze in je vrije tijd, ontwerpen, passen, meten, zagen en timmeren, mijn petje af. Knutselen is niet mijn ding.
Wij gaan nog 2 weken er hard tegen aan. We hopen dat u en jij allemaal zullen genieten van het spel en de muziek.
Over de inhoud van het stuk houden wij ons nog wat op de vlakte, ik kan u wel vertellen dat het geen oerdegelijk kerstspel is alhoewel we Jozef en Maria wel even zullen zien en er ook een Kind geboren wordt. Het is een Kerstspel met, van en door gewone mensen, van alledag waarbij we tegelijk in onze eigen spiegel kijken. Humor, ontroering, verbazing, verbijstering u zult het allemaal mee maken.

Bent u nieuwsgierig geworden bestel dan snel een kaartje want de kaartverkoop loopt goed.

Tot ziens zal ik maar zeggen